MÁV Szolgáltató Központ Zrt. munka, fizetés, állás vélemény

nagyvállalkozás (>250fő)

Budapest VIII. kerület, Könyves Kálmán körút 54-60.

A Szolgáltató Központ öt alappillérre támaszkodik, azaz öt üzletággal rendelkezik. Ezeknek az üzletágaknak az a feladata, hogy kiegészítő szolgáltatásokat nyújtson a MÁV-csoport részére. Az üzletágak a következőek: gazdasági üzletág, humán üzletág, integrált ellátási üzletág, IT üzletág,menedzsment-támogatás és ügyvitel.

Értékelések

Fizetés

Környezet

Fejlődési lehetőségek

Munkatársak

Munka érdekessége

Munkabiztonság

Főnökök

Összesítés: 3/5

Hozzászólások

Eldolgozgatom itt, végülis kiszámítható és a munkám is tudom végezni folyamatosan. Külön tetszik, hogy tudok előre tervezni, bátran akkor vehetem ki a szabimat amikor csak akarom. A pénz mindig időben érkezik, ma már ez is nagy szó!
2017/03/09

Semmivel se jobb mint más cég, utálok is itt lenni. A külsős nem MÁV-ost teljesen lenézik, és tojnak mindenre. Negatív megkülönböztetés van és ettől a mindennapi munka is extra nehézzé válik.
2016/11/12

Nagyon sokat változott az egész és nem jó irányba. Ma már nem olyan jó itt dolgozni mint bár évvel ezelőtt, megy a furkálódás és a harc.
2016/08/06

Se a penz nem jo se a korulmenyek. Itt nem lehet karriert epiteni, max egy ido utan egy szivinfarktust. folyamatos stressz es okoskodo hozza nem erto fonokok.
2013/08/28

Értékeld szövegesen munkáltatód, vagy akár adj tippeket. Mit kérdeztek például az állásinterjún?